"קורנפלקס של אלופים" הוא שם המותג הקיים כבר שנים רבות. השפה העברית הציבה בפנינו אתגר מגדרי, כיוון שפניה לכלל האוכלוסייה הייתה נהוגה להיות בלשון זכר-רבים. אלא שהיום, גם פניה בלשון נקבה, רבות, מקובלת. מתוך הרצון שלנו לפנות גם לאלופות. האריזה החדשה היא דו צדדית, בה נפנה לשני המינים, כשעל צד אחד יהיה כתוב "קורנפלקס של אלופות" ובצדה השני "קורנפלקס של אלופים".
לאורך השנים האחרונות פעלנו בתלמה לעידוד אורח חיים פעיל ומיצוי היכולות הטמונות בנו, בקרב ילדות וילדים כאחד, במגוון רחב של פלטפורמות שיווקיות, ואנחנו בהחלט מתכוונים להמשיך לקדם פתרונות נוספים בנושא גיוון מגדרי משמעותי גם בעתיד.