השינויים באריזה והפרויקט כולו נעשה בליווי של מיזם "שווה פיתוח", שותפות של “ג'וינט ישראל מעבר למגבלות”, קרנות הביטוח הלאומי וציונות 2000 לקידום מרחב צרכני שיווני לאנשים עם מוגבלות, ובשיתוף עמותות מובילות בתחום אנשים עם מוגבלות.
יחד איתם פיתחנו אריזה מותאמת יותר מהאריזה הקודמת באמצעות קרטון אריזה חיצוני בעל פתיחה חדשה וקלה יותר, שקית פנימית קלה יותר לפתיחה, קוד QR שבאמצעות אפליקציות יעודיות מנגיש בשמע (אודיו) בשלוש שפות, את המידע התזונתי והאלרגני לאנשים עם לקות ראייה או עיוורון. נעשו שינויים גרפיים באריזה כמו הגדלת תאריך התפוגה, צבע ניגודי במקום ממנו פותחים את האריזה והוראות על אופן פתיחת האריזה.
יש למשוך את לשונית הפתיחה כלפי חוץ. אריזת פנימית – יש לאחוז בחזיתות השקית ולמשוך כלפי חוץ.