המוקד פעיל מיום ראשון עד חמישי בשעות 9:00 עד 16:00
בירור אודות מוצר
במידה והפנייה היא אודות מוצר הקיים אצלכם יש להכין תמונה של המוצר הכולל צילום ברקוד, תאריך ייצור (או לחלופין תאריך תפוגה) ואות באנגלית במידה ויש
יש לכם שאלה? לנו יש תשובה!
במידה ויש לכם שאלה/בירור על מוצר/רכיבים/אלרגנים או כל נושא אחר אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בדרכי התקשורת השונות ונשמח לבדוק לעומק עם המחלקות השונות בחברה ולתת לכם את התשובה המדיוקת ביותר
השארתי פנייה מה עכשיו?
ברגע שהשארתם פנייה באחד הערוצים הדיגיטליים שלנו אנו מזמנים אתכם להמשך את היום כרגיל וברגע שאחד ממומחי השירות שלנו יתפנו נדאג לחזור אליכם ולסייע בכל בעיה ושאלה